Levertijd

Het grootste deel van onze producten is maatwerk en daarom is de levertijd een gemiddelde indicatie. Het kan altijd enkele werkdagen langer duren en soms ook sneller gaan! Maar wij houden je middels statusupdates op de hoogte en kunnen, indien gewenst, de afleverdag met je inplannen. 
Wij houden je middels e-mail of telefoon op de hoogte van de vorderingen van je bestelling. Mochten we uitlopen op de bovengenoemde levertijd dan ontvang je uiteindelijk altijd per mail informatie over wanneer de levering kan worden verwacht. (meestal na 2 werkdagen vertraging op de indicatie van de website). 

Alternatief adres

  • Wil je jouw bestelde product op een alternatief adres laten leveren, of bijvoorbeeld op je werk? Geen probleem. Je kunt gemakkelijk een alternatief adres invoeren tijdens het bestelproces.

Direct informatie over de levertijd van je product nodig? 

  • Neem dan contact op met onze klantenservice.


Op dit moment kan de levertijd wat langer zijn dan de standaard levertijden die zijn aangegeven op de website. Houdt hier rekening mee. Heeft u het voor een bepaalde datum nodig? Laat het ons dan even weten per mail, social media of anderzijds. Via WhatsApp kunt u ons 7 dagen per week bereiken voor (spoed)vragen op 0528 769013

onze vermelding op www.keurmerk.info